Iraunkortasunaren Astea Bilbao Ostalaritza Goi Eskolan

Bilbao Ostalaritza Goi Eskolatik Iraunkortasunaren Asteari hasiera ematen diogu.  Astean zehar hainbat ekintza egingo ditugu ingurumena babesteko eta iraunkortasuna sustatzeko gure eskolan. La Escuela Jatetxean Derioko Nekazaritza Eskolako barazkiekin salteatua eskainiko da,  Tknikak sustatutako ekonomiaren proiektu zirkular baten emaitza.

Era berean, jatetxean banatuko dira  ESHBI-ko ikasleek birziklatutako paperarekin egindako artisau-lana, albaka, hilerri-lilia, kalonjea, errefautxoa, geranioa eta txiribitekin egindako paperak landatzeko. Horretaz gain,  Kortxozko loreontziak banatuko dira jatetxeko bezeroen artean.  ¡Anima zaitez Iraunkortasun Astean parte hartzera!

Semana de la sostenibilidad

Semana de la sostenibilidad en ESHBI

Comienza la Semana de la Sostenibilidad en la Escuela Superior de Hostelería Bilbao. Durante estos días hemos organizado diferentes acciones  para preservar el medioambiente y fomentar la sostenibilidad en nuestra escuela.  En el Restaurante La Escuela, podrás degustar un salteado de verduras de la Escuela Agraria de Derio, fruto de un proyecto de economía circular impulsado por Tknika. Además se repartirán  mini maceteros realizados con corchos usados y papel reciclado germinable hecho artesanalmente por los alumnos de ESHBI con semillas de albahaca, caléndula, canónigos, rabanitos, geranios y margaritas.

Además  en un proyecto de economía circular impulsado por Tknika en el que participamos junto con la Escuela Agraria de Derio, Escuela de Hostelería de Leioa, Escuela de Hostelería de Galdakao, Fraisoro Eskola y Lea Artibai Ikastetxea.

Durante esta semana podrás degustar el salteado con verduras de la Escuela Agraria en el Restaurante La Escuela